Aktualne ogłoszenia o naborze
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ogłasza nabór
na stanowisko korpusu służby cywilnej –
inspektor Zespołu do spraw Łączności i Informatyki KPP w Sieradzu
- Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
- Adres urzędu i miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98- 200 Sieradz
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Utrzymanie ciągłości pracy łączności telefonicznej radiowej i przewodowej,
- Utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego, łącznościowego i jego bieżąca konserwacja,
- Bieżące administrowanie zasobami sprzętowo – programowymi jednostki,
- Wykonywanie zadań administratora systemu opracowywania dokumentów niejawnych oraz PSTDN,
- Wykonywanie zadań administratora sieci komputerowej poprzez zarządzanie, naprawę i diagnostykę,
- Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności,
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą Poczty Specjalnej,
- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemu nagrywania rozmów, SWD oraz Monitoringu miasta.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
- Pełny wymiar czasu pracy;
- Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy;
- Praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu, stanowisko zlokalizowane jest w pomieszczeniu na drugim piętrze bez windy. Budynek i pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
- Wymagania niezbędne
- Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe;
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: brak;
- Niekaralność za przestępstwa umyślne;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Znajomość przepisów prawnych i wiedzy z zakresu:
- Ustawy o służbie cywilnej,
- Ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok pracy w komórkach ds. łączności i informatyki;
- Podstawowa wiedza z zakresu radiokomunikacji, infrastruktury sieciowej i przewodowej;
- Pożądane cechy osobowości:
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- dyspozycyjność,
- rzetelność,
- sumienność.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i List motywacyjny,
- Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (potwierdzone za zgodność z oryginałem), a w przypadku bieżącego zatrudnienia dokument potwierdzający okres zatrudnienia i stanowisko.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor Zespołu do spraw Łączności i Informatyki KPP w Sieradzu” w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 30 listopada 2022 r. na adres: Komenda Powiatowej Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2, 98 – 200 Sieradz (decyduje data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP w Sieradzu pod numerem telefonu: 47 845 17 09.
- Inne informacje:
- Proponowane wynagrodzenie: 3.542,32 zł brutto + dodatek za wysługę lat;
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
- Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone;
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie;
- Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wytworzył/Odpowiada: |
Komendant Powiatowy Policji |
Jednostka organizacyjna: |
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu |
Udostępnił: |
Łukasz Similak |
Komórka organizacyjna: |
Zespół ds. Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: |
Anna Zawieja |
|