Aktualne ogłoszenia o naborze - Praca w Służbie Cywilnej - Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Służbie Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Aktualne ogłoszenia o naborze

 

 

 

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu ogłasza nabór

na stanowisko korpusu służby cywilnej –

inspektor Zespołu do spraw Łączności i Informatyki KPP w Sieradzu

 

 

 

 

 

  1. Wymiar etatu: 1

 

- Liczba stanowisk pracy: 1

 

  1. Adres urzędu i miejsce wykonywania pracy:

 

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
ul. Sikorskiego 2
98- 200 Sieradz

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  1. Utrzymanie ciągłości pracy łączności telefonicznej radiowej i przewodowej,
  2. Utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego, łącznościowego i jego bieżąca konserwacja,
  3. Bieżące administrowanie zasobami sprzętowo – programowymi jednostki,
  4. Wykonywanie zadań administratora systemu opracowywania dokumentów niejawnych oraz PSTDN,
  5. Wykonywanie zadań administratora sieci komputerowej poprzez zarządzanie, naprawę                          i diagnostykę,
  6. Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności,
  7. Wykonywanie czynności związanych z obsługą Poczty Specjalnej,
  8. Nadzór nad prawidłowym działaniem systemu nagrywania rozmów, SWD oraz Monitoringu miasta.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:

 

  1. Umowa o pracę na czas określony – z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,                         w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku w korpusie służby cywilnej, z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
  2. Pełny wymiar czasu pracy;
  3. Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy;
  4. Praca w budynku Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu, stanowisko zlokalizowane jest                    w pomieszczeniu na drugim piętrze bez windy. Budynek i pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  5. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

 

  1. Wymagania niezbędne

 

  1. Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe;
  2. Doświadczenie zawodowe/staż pracy: brak;
  3. Niekaralność za przestępstwa umyślne;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Znajomość przepisów prawnych i wiedzy z zakresu:
  • Ustawy o służbie cywilnej,
  • Ustawy o ochronie danych osobowych.

 

  1. Wymagania dodatkowe

 

  1. Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok pracy w komórkach ds. łączności i informatyki;
  2. Podstawowa wiedza z zakresu radiokomunikacji, infrastruktury sieciowej i przewodowej;
  3. Pożądane cechy osobowości:

- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,

- dyspozycyjność,

- rzetelność,

- sumienność.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. CV i List motywacyjny,
  2. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (potwierdzone za zgodność                          z oryginałem).
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (potwierdzone za zgodność                z oryginałem), a w przypadku bieżącego zatrudnienia dokument potwierdzający okres zatrudnienia i stanowisko.
  4. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach                                            i umiejętnościach (potwierdzone za zgodność z oryginałem).
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  6. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne       przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

  1. Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor  Zespołu do spraw Łączności i Informatyki KPP w Sieradzu”                      w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 30 listopada 2022 r. na adres: Komenda Powiatowej Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2,                  98 – 200 Sieradz (decyduje data stempla pocztowego).

Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia KPP w Sieradzu pod numerem telefonu: 47 845 17 09.

 

  1. Inne informacje:
  • Proponowane wynagrodzenie: 3.542,32 zł brutto + dodatek za wysługę lat;
  • Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane;
  • Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone;
  • Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie;
  • Test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia                              osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r.                    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

 

 

Wytworzył/Odpowiada:

Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna:

Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu

Udostępnił:

Łukasz Similak

Komórka organizacyjna:

Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono:

Anna Zawieja

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 21.10.2010
Data modyfikacji : 02.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Uzupelnij dane
Osoba udostępniająca informację:
Uzupelnij dane
Osoba modyfikująca informację:
Sieradznowy
do góry